Перейти до вмісту
  • разработка интернет магазинов на opencart
  • доработка интернет магазинов на opencart

Jet Cache SE - кешування, pagespeed, оптимізація магазинів 24

25

   (77 відгуків)    Інші файли автора

markimax
  1653 4 016 85 220

18 скріншотів



    • 25.00 USD
  • Підтримка
  • Додаткові послуги

  • Заповніть адресу сайту! Або натисніть на чекбокс вище, щоб надіслати домен автору пізніше. Звертаємо увагу, що автоматична видача ліцензій відбувається лише за умови вказівки домену
Накопичувальні знижки
  • При покупці від 2 до 5 знижка -15% 21.25 USD
  • При покупці більше 6 знижка -20% 20.00 USD

  • +1 31

Опис файлу

Демо

Демо Адмін. частина

логін | пароль

demo | demo
Підтримує opencart і збірки на ньому версій 3.x, 2.x, 1.5.x 

 

Опис та можливості

💠 Кешування сторінок
💠 Кешування контролерів

💠 Кешування моделей (класів та їх методів)

💠 Кешування запитів БД (навіть до класів виклику з моделей та їх методів)

💠 Інструменти оптимізаці під Google PageSpeed Insight

- об`єднання скриптів CSS, JS
- переніс скриптів CSS, JS
- стискання скриптів CSS, JS
- відкладене завантаження скриптів CSS, JS
- об`єднання окремих скриптів CSS, JS в окремий критичний файл виклику

- підтримка стискання зображень в форматі WEBP, MOZJPEG, JPEGOPTIM, OPTIPNG

- встановлення розмірів width та height до зображень

- переніс шрифтів в окремий файл та можливість його відкладеного завантаження

- переніс inline коду скриптів CSS, JS в об`єднаний файл

💠 WEBP стиснення засобами оригінальної бібліотеки від Google (навіть коли сервер не підтримує це стиснення) чи засобами сервера (якщо він підтримує)

💠 Підтримка Last-Modified

💠 AJAX завантаження контролерів

💠 Lazy (відкладене) завантаження зображень (браузерний)

💠 Lazy (відкладене) завантаження мап Google, роликів Youtube та інші.

💠 Гнучка система винятків (route, uri, cookie, session, get)
💠 Модифікатор програмного коду сторінок

💠 Логування викликів контролерів
💠 Логування запитів до БД
💠 Debug інформація

💠 Гнучка очистка кешу

💠 Проста установка та оновлення
💠 Гнучкі налаштування

💠 Експорт / Імпорт налаштувань модуля
💠 Підтримка мультимовності
💠 Підтримка мультимагазинів
💠 Сумісність з будь-якою темою, будь-якими модулями, які відповідають стандартам програмування opencart code style

💠 Модуль не замінює файли системи opencart
💠 Модуль не використовує ioncube

 

Вимоги
💠 Opencart (чи люба збірка в т.ч. ocStore) версій 3.x, 2.x, 1.5.x
💠 До стиснення зображень оригінальними бібліотеками Google:  Linux сервер, та працездатність стандартних функцій PHP exec чи proc_open, чи підтримка стиснення засобами сервера
💠 До opencart версії 1.5.х (Тільки для цієї гілки - 1.5) повинен бути встановлений vQmod (стандарт де факто)

💠 Теми чи модулі які відповідають стандартам програмування opencart code style

 

Ліцензія

💠 Всі права на модуль належать розробнику markimax
💠 Умови використання ліцензії: один домен - одна ліцензія (покупка продукту для кожного домену).
💠 Умови використання ліцензії - "на власника".
Це означає, що ви можете використовувати одну ліцензію (один модуль) на один домен.
Тобто для кожного домену на який ви встановлюєте модуль, треба купувати ліцензію (модуль)
Якщо ви будите встановлювати модуль на два магазини (два домену) треба купувати дві ліцензії
Якщо у вас на різних піддоменах стоять модулі окремо - на кожен треба купувати ліцензії (у випадку з мультимагазином - купувати не треба)
Тобто на одному піддомені один сайт, а на іншому - інший окремий сайт, в цьому випадку треба дві ліцензії. Фактично один окремий сайт-одна ліцензія.

💠 Заборонено перепродаж модуля без згоди автора.
💠 Заборонено передачу даного ПЗ третім особам, поширення від свого імені без отримання дозволу автора модуля.
💠 Забороняється публікація, поширення модуля без згоди автора в будь-яких цілях, будь то ознайомлювальних або будь-яких інших.
💠 Безкоштовна технічна підтримка не діє для користувачів які особисто не купували модуль.
У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам,
а також не відповідати їм з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.

💠 Безкоштовна технічна підтримка не діє для користувачів які купили, отримали будь-яким чином, скопіювали,
завантажили, придбали в складчину цей продукт поза ресурсу https://opencart-forum.ru/files/.
У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам,
а також не відповідати їм з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.
При цьому ви зобов'язані видалити модуль і припинити його використання

💠 Товар належної якості поверненню або обміну не підлягає.
💠 Виконуючи дію купівлі та використання Продукту ви автоматично погоджуєтеся з усіма пунктами цієї Угоди.
💠 Для перевірки ліцензії автору модуля надається версія модуля, e-mail на який зареєстрований магазин, домен, мова інтернет-магазину
💠 Купивши модуль ви автоматично погоджуєтеся з текстом ліцензії.
💠 Модуль має принцип поширення"as is".

 
Умови технічної підтримки
1. При запиті в тех. підтримку ви повинні надати підтвердження офіційної покупки модуля (де куплений, під яким e-mail, логіном, номер рахунку)
В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.

2. Час реакції безкоштовної тех. підтримки не обмежена (враховуйте що існують вихідні та свята, а робочий день починається о 9:00 і закінчується 17:00, а в тех.підтримки працюють не роботи). Тех. підтримка здійснюється в строгому порядку черги

3. Тех. підтримка не надається без повних доступів.
УВАГА, Якщо ви надали не перевірені доступи або доступи без прав адміністратора (тобто фахівець витратив час на спробу входу і не увійшов під ними або не отримав прав для повноцінної роботи) - то автоматично переміщується в кінець черги, мінімум на добу).
Тех. підтримка здійснюється тільки через особисті повідомлення (ОП) на форумі
В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.
Ми не вміємо гадати.

4. Ставлячи питання, формулюйте логічно чітко. В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини. Якщо вам не відповіли - переформулюйте правильно питання.

5. Надайте URL магазину (або URL де проблема) при питанні (обов'язкова умова), якщо немає можливості (при localhost), скріншоти "питання". В іншому випадку автор залишає за собою право не відповідати з якихось засобів комунікації без пояснення на те причини.

6. Якщо немає кваліфікації, або не можете вирішити питання самі, відразу надавайте доступи до адмін. частини (повні, права адміністратора, для повноцінної роботи) і FTP доступ, для більш швидкого вирішення вашого питання.

7. Безкоштовна технічна підтримка не діє: для користувачів які особисто не купували модуль. У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам, а також не відповідати їм за будь-якими засобами комунікації без пояснення на те причини.

8. Безкоштовна технічна підтримка не діє: для користувачів які купили, отримали будь-яким чином, скопіювали, завантажили, придбали в складчину цей продукт не офіційно і не на уповноважених автором сайтах, торгових майданчиках. У такому випадку за автором продукту закріплюється право відмовити у безкоштовній технічній підтримці цим користувачам, а також не відповідати їм за будь-якими засобами комунікації без пояснення на те причини. При цьому ви зобов'язані видалити модуль і припинити його використання

9. Безкоштовна технічна підтримка приймає платний характер в таких випадках:
a) заявлена робота модуля неможлива через роботу діючих програмних продуктів на стороні покупця які викликають конфлікти своїми помилками в роботі як цього продукту так і сайту покупця в цілому (помилки модулів, помилки верстки тем, помилки налаштування сервера, помилки JS на сайті)
b) покупець висловлює запит на поліпшення або доопрацювання цього продукту або замовляє індивідуальні рішення.
c) покупець хоче реалізувати індивідуальний замовний функціонал (якого немає в документації або на сайті демо) або індивідуальні шаблони для модуля або змінити шаблони модуля під особисті вимоги
d) робота модуля порушена після помилкових дій покупця

10. Безкоштовна технічна підтримка приймає платний характер, якщо користувач хоче щоб співробітник служби технічної підтримки виконав роботу по модулю на його (користувача) сайті, за користувача, не пов'язану з помилками модуля. (установка, оновлення, налаштування, навчання та т п)

11. Безкоштовна технічна підтримка приймає платний характер, якщо користувач хоче щоб співробітник служби технічної підтримки усунув помилки на сайті не пов'язані з модулем, але впливають на його роботу.

12. Розробник залишає за собою право відмовитися від платної (пункти 7, 8, 9) технічної підтримки, без пояснення на те причини. Купивши модуль, ви автоматично погоджуєтеся з умовами надання технічної підтримки.

13. Технічна підтримка здійснюється тільки власникам модуля, які оформили покупку на себе.

14. Технічна підтримка надається тільки тим, хто безпосередньо купив модуль (власнику ліцензії)

15. Термін підтримки версії обмежений терміном - 1 рік з моменту її публікації

16. При запиті в тех. підтримку бажано оновитися до останньої версії модуля, можливо ваша проблема давно вже вирішена в новій версії

17. Автор наділений правом змінювати умови тех. підтримки без повідомлення користувачів індивідуально, шляхом опублікування умов на офіційному сайті

18. Термін безкоштовної технічної підтримки - 1 рік з моменту покупки модуля (для домену)

19. У технічну підтримку (та роботи по опціям) не входить - налаштування модуля, налаштування серверів, переверстка шаблонів і т п

 

Прихований текст

Модулі кешування найскладніші модулі в opencart

В кешувальниках невідомі вхідні дані, так само як невідомі ті що виходять.
Неможливо описати сотні тисяч тем (шаблонів), модулів, контролерів, їх методів, моделей (та їх методів теж), бібліотек та їх "хитросплетінь"
Варіантів комбінацій сотні мільярдів.
Як описати, підкажіть? ;) Ось і я не знаю як описати сотні мільярдів варіантів.
Тому є налаштування за замовчуванням на демо магазині. Повторіть їх - вони працездатні в 90% конфігурацій
А краще замовте налаштування у фахівців, щоб модуль працював на повну потужність.
Вони проведуть аналіз лог файлів роботи контролерів, моделей, запитів та сконфігурують модуль згідно знайдених вузьких місць
Тому краще замовляти опцію - оптимізація під Google PageSpeed Insight

 

Ми не працюємо з клієнтами (громадянами) з країни-терориста та окупанта РФ або їх посібників з РБ.

 

Зроблено в Україні 🇺🇦




Відгуки користувачів

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    • Ні користувачів, які переглядиють цю сторінку
×
×
  • Створити...

Important Information

На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка деяких персональних даних користувачів, щоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і які персональні дані ми обробляємо перейдіть за посиланням . Якщо Ви натиснете «Я даю згоду», це означає, що Ви розумієте і приймаєте всі умови, зазначені в цьому Повідомленні про конфіденційність.