Перейти к публикации
  • разработка интернет магазинов на opencart
  • доработка интернет магазинов на opencart

Автоматичне прив'язування замовлення до аккаунту


pawana
 Поделиться

Рекомендованные сообщения

Доброго дня.

Цікавить рішення, коли гостьове замовлення прив'язується до аккаунту при співпадінні телефону/мейлу. Тобто, при оформленні гостьового замовлення, якщо в базі є аккаунт з таким мейлом/телефоном, то замовлення прив'язується до цього аккаунта, але до моменту підключення модулів з "Враховувати в замовленні" та остаточного запису в базу.
Це потрібно для того, щоб рахувалась накопичувальна знижка для постійних покупців, що роблять замовлення без авторизації/за телефоном.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах


addHistory
з 0 до дійсного
перевірка існування, та зміна customer_id

Але про ніякі знижки речі не може бути

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В 21.12.2022 в 19:23, chukcha сказав:

addHistory
з 0 до дійсного
перевірка існування, та зміна customer_id

Дякую, чи можна це зробити в addOrder до інсерту замовлення в БД?

В 21.12.2022 в 19:23, chukcha сказав:

Але про ніякі знижки речі не може бути

В такому випадку це не має сенсу. 

На форумі був такий модуль, але моцкальський

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах


21.12.2022 в 20:33, pawana сказал:

Дякую, чи можна це зробити в addOrder до інсерту замовлення в БД?

Ніт/да

Ніт 1. знижки перераховуються до відправлення замовлення

Да 2. Прив'язати на етапі створення (інсерту). Перерахувавши totals. Але я бачу багато ланцюжків, які треба перевіряти (наприклад customer->getId().   Хоча це можливо, але кліент не буде знати що є знижка вже після того як замовлення підтверджено (воно в базі)
 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В 21.12.2022 в 20:42, chukcha сказав:

Хоча це можливо, але кліент не буде знати що є знижка вже після того як замовлення підтверджено

Це не самий поганий варіант - зараз приходиться перераховувати вручну кожен раз.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах


21.12.2022 в 21:24, pawana сказал:

Це не самий поганий варіант - зараз приходиться перераховувати вручну кожен раз.

Замовте у розділі фріланса. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В 22.12.2022 в 01:08, esculapra сказав:

Замовте у розділі фріланса. 

Уже замовляв. Колись мені зробили "комбайн" включаючи автоавторизацію. Заплатив чималу купу грошей. Працювала не ідеально, але працювала. Після декількох "глобальних" оновлень майже весь "комбайн" перестав працювати. Просити програміста відновлювати цей "клубок" не хочу, бо невідомо коли і від чого злетить іншого разу. Тому шукаю "універсальне" рішення, що буде працювати стабільно, а не до наступних оновлень. Мені ж цю радість ще треба буде подружити з модулем знижок, який теж рано чи пізно треба буде замінити бо моцкальський. В ідеалі б нормальний модуль з таким функціоналом купити.
Насправді, я не знаю чому, у нас є купа модулів знижок, включно з накопичувальними з абсолютно однаковим функціоналом. Таке враження, що всі один базовий модуль перепиляли. Чи варіант, коли замовлення роблять по телефону або не хочуть реєструватися - це прям щось вийняткове? Чому мацкальського прогера ідея автоавторизації зацікавила, а наші наштампували клонів? Дивишся і не розумієш як вони їх продавати збираються?

Изменено пользователем pawana
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах


22.12.2022 в 18:56, pawana сказал:

Уже замовляв. Колись мені зробили "комбайн" включаючи автоавторизацію.

Ну якшо треба, домовимось. Сформуй ТЗ - розроблю такий модуль. Пиши у ЛС

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

В 23.12.2022 в 03:42, esculapra сказав:

Сформуй ТЗ - розроблю такий модуль

Якщо зробите такий модуль і виставите в маркетплейсі - куплю в той самий день, якщо для мене - дякую, але зараз, нажаль, не готовий. 

ТЗ дуже просте:
Модуль накопичувальних знижок
- можливість встановлення системи знижок (сума:знижка) для обраних груп покупців та для обраних магазинів.
- можливість виключення знижки для акційних товарів або обраних категорій / виробників.
- можливість нарахування знижки при першому замовленні (вітальна знижка)
- можливість нарахування знижки для гостьового замовлення, якщо покупець з таким email/телефоном є в базі (у мене була скрита автореєстрація), але так як зараз не має сімпла, то треба буде шукати зразу в oc_order, або додати таблицю "гостьових" покупців, правда не знаю навіщо.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах


Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
 Поделиться

×
×
  • Создать...

Важная информация

На нашем сайте используются файлы cookie и происходит обработка некоторых персональных данных пользователей, чтобы улучшить пользовательский интерфейс. Чтобы узнать для чего и какие персональные данные мы обрабатываем перейдите по ссылке. Если Вы нажмете «Я даю согласие», это означает, что Вы понимаете и принимаете все условия, указанные в этом Уведомлении о Конфиденциальности.