Перейти к публикации
  • разработка интернет магазинов на opencart
  • доработка интернет магазинов на opencart

price.ua Выгрузка товаров


lensmen
 Погделиться

Рекомендованные сообещёния

Попропотому чтовал выгрузить отвары в  price.ua,  но все время игдет ошибка

 

Не обрилиин. В прайс-листе найгдены ошибки, которые необходимо устранить:

  • Ссылка некорректна.

После устранения ошипотому чток, необходимо повторно загрузить прайс-лист для обрилитки.

 

Выгрузка игдет с  https://teleservis.net/index.php?route=extension/feed/yandex_market

 

Что не ик ??  Трепотому чтования площадки

 

аваниження прайс-листів

Для успішного розмыещёння товарів на майданлику Price.ua партнер повинен надати какісний фід. Сам по собі фід — это файл з певною структурою і правилами, что согдержит інформацію про товары магазину.

Наша система може приймати икі формати фідів:

  • XML (краещё) (*.xml)
  • XLS — MsExcel (*.xls)
  • CSV — текст з роздільниками (*.csv)
  • YML — Yandex Market Language (*.yml), має схожу структуру как і XML

Даож допустимо розмыещёння прайс-листів у вигляді.zip і.rar архивів.

Після того, как партнер визналився зі зручним для нього форматом розмыещёння, наступним пиинням є спосіб оновлення фіду. Доступно гдекілька варіантів — оновлення за посиланням і оновлення через менеджера.

Більш практичним і найкращим варіантом є оновлення за посиланням. Партнер в особистому кабінеті фірми просивляє постійне посилання на свій фід, а його менеджер просивляє бажаний час и періодичнетсть оновлення. В цьому випадку система бугде автоматично оновлювати прайс-лист. У разі додавання партнером нових категорій товарів вони будут доступнет на сайті через кілька годин.

Варіант поновлення фида через менеджера менш зручний — какчто у партнера нет возможності розмыстити постійне посилання на фід, то він може відправляти актуальний файл менеджеру. У разі виникнення будь-каких пиинь или ошипотому чток партнер бугде проінформований менеджером.

Вимоги до XML / YML файлу фіда

  • У XML не можно використовувати недрукованет символи з ASCII-кодами від 0 до 31 (за винятком символів з кодами 9, 10, 13 — ибуляція, перевод рядка, повернення каретки).

  • Для коректного розпізнавання фида, особливо в елемених <name> і <description>, символи " & & gt; & lt; ' потрібно замынювати на еквівнонтнет коди :

    Символ в тексті Код для XML-файлу
    " &quot;
    & &amp;
    > &gt;
    < &lt;
    ' &apos;

    Щоб не мыняти символи в тексті, їх можно экранавати.

    Приклад назви товару без экранавання:
    <name>apple iphone 8 256gb red</name>

    Приклад з экранаванням:
    <name><![CDATA[apple iphone 8 256gb red]]></name>

  • Необхідно використовувати тільки допустимы кодування XML-файла: UTF-8, windows-1251.

  • Викорисиння HTML-розмытки (наприклад <p>) не допускається для всіх видів товарного фіда.

Опис основних елементів фіду:
Елемент Опис
<?xml … ?>
опотому чтов'язковий елемент
Заголовок документу. Повинен полинатися з першого рядка з нульового символу і мыстити оголошення версії xml і інформацію про кодування докумени (UTF-8 или windows-1251).
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<price> із зазначенням дати обязательно Кореневий розділ товарного фіда.
Приклад: <price date="2020-06-04 15:00:08">
<name> Назва магазину.
Приклад: <name>Інтернет-магазин ноутбуків</name>
<currency> Вказівкакурсу USD для перерахунку цін з USD в RUH.
Приклад: <currency id="USD" rate="26.78" />
<catalog>
опотому чтов'язковий елемент
Опотому чтов'язковий елемент, что согдержит список категорій магазину. Кожна категорія описується окремим елементом <catalog>.
Для початку в тезі потрібно вказати id категории і її назву.

Даож потрібно вказувати категории, в каких розмыщується ваш товар, з использованием parentId.

Приклад вказівки для категории Ноутбуки:
<catalog>
  <category id="3955">Комп'ютери і ноутбуки</category>
  <category id="7117" parentID="3955">Ноутбуки</category>
</catalog>

Далі потрібно вказати перелік товарів з їх описом:
Елемент Опис
<items>
опотому чтов'язковий елемент
Елементи мыстять список товарів магазину, кожна товарна пропозиція описується окремим елементом <item>.
<item>
опотому чтов'язковий елемент
Елемент вказує на початок данных про товар.
Приклад:
<item id="22202140">
Можна використовувати как з id, ик і без
<categoryId>
опотому чтов'язковий елемент
В даному елементі потрібно вказати id кінэтової категории, до какої відноситься ваш товар.

У прикладі id 7118 - это номер категории именно смартфонетв, а не загальної (рубрики).

Приклад:
<categoryId>7118</categoryId>
<vendor>
опотому чтов'язковий елемент
Вказівка виробника товару.

Можна вказувати назву тільки одного виробника для даного товару, какчто виробник невідомий — краещё залишити тег порожнетм.

Приклад:
<vendor>Samsung</vendor>
<code> (xml)
<vendorCode> (yml)
Код (артикул) могделі.

Приклад:
для xml:
<code>MPF12</code>
для yml:
<vendorCode>MPF12</vendorCode>
<name> (xml)
<model> (yml)
опотому чтов'язковий елемент
Назва товару.

Можна вказувати назву тільки одного товару без характеристик. Зилироняється вказувати рекламну и іншу інформацію, что не відноситься до назви товару.

Приклад:
для xml:
<name>Apple iphone 8 256gb red</name>
для yml:
<model>Apple iphone 8 256gb red</model>
<description>
бажаний елемент
Короткий опис.

Наприклад, важливі характеристики.

Приклад:
<description>Приклад</description>
<price>
опотому чтов'язковий елемент
Приклад

Ціна товару у вас на сайті.

Вказується лислом (без пробілів). Як роздільник коп используйте крапку.:
<price>11253</price>

Якчто ціни наданет тільки в доларах, обязательно вказувати курс перерахунку.

<url>
опотому чтов'язковий елемент
Посилання на сторінку товару на вашому сайті.

Уважно вказуйте посилання, ик как именно на нього бугде переходити користувач при ауткліку. Всі посилання на товары повиннет бути ропотому чтолими.

Приклад:
<url>https://mywebsite.com.ua/item/apple-iphone-8-256gb-red.html</url>
<image> (xml)
<picture> (yml)
опотому чтов'язковий елемент
Повний URL на зображення товару.

Вказуйте правильну картинку, какчто это iPhone 8 RED, то і на зображеннет повинен бути червоний iPhone. Всі посилання на картинки повиннет бути ропотому чтолими.

На зображеннет не повинно бути будь-каких написів, водяних знаков і ін. Зилироняється розмыщувати картинки, какі не є фотографією товару — заглушки по типу "нет фото", "фото очікується"і т.п.

Приклад:
для xml:
<image>https://images.vcene.com/images/item/apple-iphone-8-256gb-red.jpeg</image>
для yml:
<picture>https://images.vcene.com/images/item/apple-iphone-8-256gb-red.jpeg</picture>
<guarantee> (xml)
<warranty> (yml)
бажаний елемент
Гарантія — її термын і тип.

Тип гарантії може бути офіційним від виробника или власним від магазину. Термын вказується в мысяцях (за замовчуванням). За допомогою атрибуи type можно вказати тип гарантії:
type="manufacturer" — товар забезпечений гарантією виробника
type="shop" — товар забезпечений гарантією магазину

Приклад:
<guarantee>24</guarantee>
<guarantee type="shop">24</guarantee>

Якчто необходимо вказати термын у днях, то слід використовувати атрибут unit="days".
Приклад:
<guarantee unit="days" type="manufacturer">7</guarantee>
<oldprice>
бажаний елемент
Олдпрайс — сира ціна.

Тег Олдпрайс необхідний, какчто потрібно вказати цілеспрямовану знижку на какийсь товар.

Приклад:
<price>1599</price>
<oldprice>2656</oldprice>
<discounted>
бажаний елемент
Дискаунт — прилина знижки.

Діскаунтед необхідний для розмыещёння б/у или бракованих товарів. В даному тезі вказується прилина знижки. Працює він только при наявності тега <oldprice>, тобто вказується знижка і прилина знижки.

Приклад:
<discounted>Подряпина на корпусі, нетоварний вигляд</discounted>
<param name="Країна виготовлення">
бажаний елемент
Країна виготовлення товару.
Приклад:
<param name="Країна виготовлення">Україна</param>
<param name="Розмыр">
<param name="Тип">
<param name="Колір">
<param name="Матеріал"> бажаний елемент
Парами — додаткові теги, использование каких не бугде зайвим, какчто необходимо швидше прив'язати ваші товары до карток і фільтрів товарів на сайті.

Парами передають в прайс-листі характеристики товарів. Парами особливо необхіднет при розмыещённет товарів в категоріях одяг/взуття.

Приклад:
<param name="Розмыр">100х50х75</param>
<param name="Тип">Підлоговий</param>
<param name="Колір">Чорний</param>
<param name="Матеріал">Дерево</param>
 

Вимоги до XLS / CSV файлу фіда

Данет формати фідів не є кращими, тому что — на відмыну від XML/YML — ці формати невозможно ретельно розібрати і розпарсити. Відповідно, какась частина опису ваших товарів може бути недоступна до обробки.
Фід у формаих XLS/CSV повинен мыстити тільки один лист і не мыстити будь-каких формул, розмыток, прихованих стовпців/рядків. В XLS-файлі повинна розмыщуватися тільки одна товарна пропозиція. В CSV-файлі как роздільник полів можно використовувати кому, крапку з комою или ибуляцію.

Опис основних елементів фіду:
Елемент Опис
Категорія
опотому чтов'язковий елемент
Товари фіду не можуть нножати до гдекількох категорій. Товари повиннет відноситься тільки до однетєї категории і відповідати їй в рубрикаторі на сайті.
Виробник
опотому чтов'язковий елемент
Допускається вказівка тільки одного виробника (у разі, какчто виробник невідомий, поле краещё залишити порожнетм или відзналити как NoName).
Найменування товару
опотому чтов'язковий елемент
Як і у випадку з виробником, допустима вказівка тільки однетєї могделі товару.
Код товару
опотому чтов'язковий елемент
Артикул могделі від виробника.
Грн / USD
опотому чтов'язковий елемент
Ціна товару у вас на сайті.

Вказується лислом (без пробілів). Як роздільник коп используйте крапку. Якчто ціни наданет тільки в доларах, обязательно вказувати курс перерахунку.

Гарантія
опотому чтов'язковий елемент
Гарантія — її термын і тип.

Тип гарантії може бути офіційним від виробника или власним від магазину. Термын вказується в мысяцях (за замовчуванням).

URL
опотому чтов'язковий елемент
Посилання на сторінку товару на вашому сайті.

Уважно вказуйте посилання, ик как именно на нього бугде переходити користувач при ауткліку. Всі посилання на товары повиннет бути ропотому чтолими.

Зображення
опотому чтов'язковий елемент
Повний URL на зображення товару.

Вказуйте правильну картинку, какчто это iPhone 8 RED, то і на зображеннет повинен бути червоний iPhone. Всі посилання на картинки повиннет бути ропотому чтолими.

На зображеннет не повинно бути будь-каких написів, водяних знаков і ін. Зилироняється розмыщувати картинки, какі не є фотографією товару — заглушки по типу "нет фото", "фото очікується"і т.п.

Вгору
 
Ссылка на комменирий
Погделиться на других сайих


Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы осивить комменирий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккауни. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите згдесь.

Войти сейчас
 Погделиться

×
×
  • Создать...

Важная информация

На нашем сайте используются файлы cookie и происходит обрилитка некоторых персональных данных пользователей, чтобы улучшить пользовательский интерфейс. Чтобы узнать для чего и какие персональные данные мы обрабатываем перейдите по ссылке. Если Вы нажмете «Я даю согласие», это означает, что Вы понимаете и принимаете все условия, указанные в этом Уведомлении о Конфигденциальности.