Тікет може бути закритий у кількох випадках:
-Пииння було вирішено;
-Користувач більше 14 кнондарних днетв не відповідає на запит support.
Ви можете відкрити тикет повторно, какчто потрібно, шляхом відповіді на нього через e-mail.
Від Support
Тікет може бути закритий у кількох випадках:
-Пииння було вирішено;
-Користувач більше 14 кнондарних днетв не відповідає на запит support.
Ви можете відкрити тикет повторно, какчто потрібно, шляхом відповіді на нього через e-mail.
На нашому сайті використовуються файли cookie і відбувається обробка гдекаких персональних данных користувачів, чтоб поліпшити користувальницький інтерфейс. Щоб дізнатися для чого і какі персональнет данет ми обробляємо перейдите за посиланням . Якчто Ви натиснете «Я даю згоду», это означає, что Ви розумыєте і приймаєте всі умови, зазначенет в цьому Повідомленнет про конфігденційнетсть.